316_Broken_Heart2-normal.jpg

Eilisestä vielä sen verran, että mieheni tuli kotiin vasta lähemmäs yhtä yöllä..Olin jo tällöin nukkumassa, eväät miehelleni olin jääkaappiinkin tätä päivää varten tehnyt. Kuitenkin niinkuin aina mieheni huutaa tuu tänne, onko meil jtn ruokaa.. noh se söi ne eväät, menin takas nukkuun kello oli jtn lähelle 2 yöllä silloin. Meni hetki kun taas mieheni huusi onko meillä mitään ruokaa, tuu tänne, mee kattoo kaapista.. Noh jouduin sitten vielä paistaa ranskalaisii ja nakkei jouduin nekin vielä vahtimaan pois uunista.. Menin jälleen taas nukkumaan ja sain unenpäästä kiinni kun mieheni tulee makuuhuoneeseen kailottamaan ja alko raivoo siit muijasta kenen luona oli ollut. Kello oli jo yli kolme ennen kuin pääsin nukkumaan. 

Tänään en sitten jaksanut alle 3h yöunilla lähteä kouluun, miehelleni olin näreissäni kun pilaa mun koulunkäynnin kokonaan tuollaisella käytöksellä. Mieheni sitten lähti myöhässä töihin kun ei jaksanut kuunnella mun valitusta. Nukuin koko päivän, mulla olisi ollut klo. 15 psykologi-aika tänään, mutta kun kahden aikaan kun mieheni pääsi töistä soitin hänelle hän ilmoitti menevänsä juomaan tän eilise lutkan luokse ja jäävänsä yöksi sinne, kuulemma kostoksi kun kysyin tält muijalt eilen suoraan mitä mun miehest haluaa. Matkalta psykologille soitin uudelleen miehelleni ja tämä sanoi, että rauhotu et se oli vaan vitsiä.. kuitenkin kun psykologin ovella soiton miehelleni tää kertoo kuitenkin menevänsä sinne... Sain hirveen ITKURAIVARIN ja jätin menemättä koko hemmetin psykologille. Menin kotiin, juteltii mieheni kanssa tai no raivosin sille ja pakkasin mun vaatteet et mä lähen pois etten ala kattoo tuollast touhuu enää yhtään kun ei oo ensimmäinen kerta kun on toinen nainen meidän suhteessa kolmantena pyöränä. No se meni taas siihen, että annoin periksi ja pantiin. Mieheni lähti suihkuun ja lutkalle. Nyt istun taas yksin himas ja mietin mitä vittuu tuo mies musta haluaa..

Vituttaa vaan kun mun päivä kusi sen lutkan takia taas, ja se että kun meidän lapsi pitäs saada takas kotiin ja mun täytyis psykologilla käydä, jotta voivat arvioida että oon kunnossa ja jaksan hoitaa Millan. 

Jatkan artikkelia myöhemmin lisää, nyt meen kauppaan ostaan jtn hyvää itelle ja keskityn johonkin muuhun kun sen lutka ja mun miehe tekemisiin. Vois lukee kokeeseenkin kun huomenna ois tietotekniikan koe, asioista joista en ymmärrä mitään. 

Jatkuu... kello on nyt melkeen 23, tulin just piiiitkältä lenkiltä koirien kanssa. Soitin lenkillä ollessani miehelleni, siellä se vaan oli ku onnessaa höpötti sen muijan koirasta jne... noh kun palasin kotiin siltä muijalta oli tullut fbssä kaveripyyntö ja viesti plus kuva missä ovat kahestaan, mieheni ottama kuva..nice.. tahallaa haluaa ärsyttää mua :/ Nyt kattelen loppu illan vaan tv:tä ja oon fbssä... Kirjotelkaa lukijat vaan kommentteja minä kyllä pyrin niihin vastaamaan. hyvät yöt!