Mun lainapuhelimen herätys kello ei sitten herättänytkään -.- Onneks heräsin kun tajusin ettei kello voi 6 aamulla olla ja ulkon paistaa aurinko.. Onneks kerkeen 12 tekemään sen kokeen edes.. 

Niin joo juuri äsken n.klo 10 sain vasta mieheni kiinni puhelimitse, siel se edellee krapulaasa nukkuu, eikä kuulemma oo menossa töihin. Kuulemma valvo johonkin 3 asti yöllä ja mulle sano ennen 12, että alkaa nukkuu et elä soita enään. Eikä kuulemma edes muista mitä on 12 jälkeen tehnyt kun en saanut edes soittaa.

.images%20%281%29-normal.jpg

VITTU että voi vituttaa toi mies tällä hetkellä. Sossulle menee tieto taas ettei mieheni mennyt töihin tänäänkään, melkee koko viime viikon oli poissa töistä jalkakivun takia kävi tkssa hakee sairaslomaa, vaikka ei sil oikeesti mikään ollu, hyvin se pysty kurvailee kesärenkaisella skootterillakin kavereidensa kanssa koko viikonlopun. Ja itse kertoi mulle kun kysyin että taitaa olla lintsaus loma nyt, niin  tää vastaa et juu.. Vittu mikä sika! Ajattelisi sitä Millaa niinku minäkin ajattelen kaikessa mitä teen.

Jatkuu koulun jälkeen...

Ennen kokeen alkua oli ihan kamala olo, oksetti hulluna.. en tiiä mikä on, vois huomenna terkkarilla käydä raskaustestin tekemässä.En pystynyt keskittymään kokeeseen yhtään, kun mietin mitä siellä lumpu luona on tapahtunu mun miehen kanssa..

Koulun jälkeen nukuin päiväunet ja lähin lenkille. Huomasin päiväunilla ettei herätyskello herättänyt puhelimessa taaskaan,eikä mitkään muutkaan äänet toimi enään kiva.. Lenkillä oli huvittava näky kun vastaan tuli 15-20pikkupojan joukko juoksulenkillä. Lähes kaikki juoksi yhdessä lössissä yksi siinä välillä yritti saada etuporukkaa kiinni ja vähän matkan päässä 2pulleaa pikkupoikaa laiskasti hölkäten ja pysähdellen syömään karkkia :D

Mieheni ei ole vieläkään tullut kotiin kello jo 14:30, soitin hänelle sanoi nukkuvansa hetken ja lähtevänsä kotiinpäin ajeleen. Eli lorvii koko päivän siellä -.- Mieheni lähti vielä auttamaan ystäväämme muutossa, käväsi kotona ja lähti uudelleen auttamaan. Käski käyä kaupassa ja laittaa lihat sulamaan pakkasesta. Kello jo kohta 20...Tänään koulun jälkeen nukuin päiväunet ja

Varmaa sit ku mies tulee syyään, katellaa leffaa ja aletaan nukkumaan.

Niin ja lukijoille tiedoksi nämä mun tekstit on suoraan mun elämästä, kirjoitan vähän niinkun päiväkirjaa tänne. Että ei oo mitää keksittyi juttui nää mun kertomukset, en mä jaksas täs elämän tilanteessa alkaa keksii mitään satuja.